Apreciatul sos cu usturoi de la KFC, disponibil în toate magazinele Lidl din România

Sosul cu usturoi produs de KFC, cunoscut sub numele Glenn, din care se vând peste 8 milioane de unităţi anual, va fi disponibil în toate magazinele Lidl din România, începând de astăzi.

„Sosul cu usturoi este cel mai bine vândut produs din portofoliul KFC România. Având în vedere rezultatele excelente, dar şi numeroasele studii de piaţă care ne-au arătat interesul crescut al consumatorilor de a avea sosul acasă, decizia de a extinde business-ul a venit firesc. Urmând aceeaşi reţetă clasică şi îndrăgită de consumatori, am dezvoltat un proiect pilot şi un produs potrivit pentru piaţa de retail, care va fi disponibil în toate magazinele Lidl din întreaga ţară”, a spus Mark Hilton, Chief Executive Officer, Sphera Franchise Group.

Potrivit acestuia, obiectivele companiei vizează extinderea către un alt segment de consumatori, integrarea produsului în noi obiceiuri de consum şi oferirea gustului KFC câtor mai multor clienţi, chiar la ei acasă.

Extinderea business-ului în zona de retail reprezintă o mişcare strategică importantă pentru brandul KFC, care reuşeşte astfel să atingă noi segmente de consumatori, spun reprezentanţii companiei.

Sosul cu usturoi, cunoscut şi sub numele Glenn, a fost lansat în exclusivitate pentru fanii din România, cu 20 de ani în urmă, odată cu intrarea pe piaţa românească a lanţului de restaurante KFC.

FOTO: Adevarul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *