Ca să recupereze școala pierdută, ministrul Educației îndeamnă elevii…să facă meditații!

Sorin Cîmpeanu a spus că pierderile educaţionale din perioada pandemiei sunt foarte mari. Cu această ocazie, ministrul a vorbit despre meditatii şi a precizat că acestea nu sunt specifice sistemului de învăţământ românesc, ci că sunt întâlnite peste tot.

„Pierderile educaţionale au fost mari şi foarte mari. Pierderile educaţionale au fost neuniform distribuite, există această inechitate. Principala problemă a sistemului de învăţământ din România nu este performanţa, ci este inechitatea, este lipsa unui acces echitabil la un învăţământ de calitate. Aceste diferenţe au existat dintotdeauna, aceste diferenţe există şi în alte sisteme de învăţământ din lume, în toate sistemele de învăţământ din lume. Meditaţiile, să ştitţi, că nu sunt un atribut al sistemului de învăţământ din România, meditaţiile sunt peste tot, şi în Franţa, şi în Japonia, şi în Germania, deci meditaţiile există. Sunt foarte pragmatic în abordare, nu vreau să fiu ipocrit şi să spun că vom ajunge în momentul în care vom interzice părinţilor să consilideze pregătirea propriilor copii. Acest lucru este o absurditate şi nu se face niciunde în lume”, a spus ministrul Educaţiei.

Sorin Cîmpeanu a adăugat că soluţia pentru a recupera perderile sunt meditaţiile, dar cele făcute în şcoli, nu în particular.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *