Cum a tocat Guvernul 50 de mii de euro pe noul clip de promovare
Noul clip de promovare a României a costat 190.000 de lei, conform unui anunţ postat pesite-ul Ministerului Turismului. Licitaţia privea realizare a unui film publicitar de promovare turistică de 3 minute, precum şi a 3 spoturi/cut-uri de 10/15/30 secunde şi nu apare pe site-ul de licitaţii publice.
La licitaţie s-a înscris o singură firmă care a fost declarată câştigătoare Zoom Production Media Services SRL. Aceasta aparţine unui fost cameraman PROTV şi Antena 1, Bogdan Jujatu şi Violetei Jujatu a avut, în 2017, o cifră de afaceri de 213933 de lei şi un profit de 95617 lei.
Conform site-ului de licitaţii publice, firma a mai câştigat o procedură simplificată de 195.000 de lei pentru Servicii de productie de filme de informare i servicii de fotografiere în cadrul proiectului CultPlatForm_21 – Danube Culture Platform – Creative Spaces of the 21st Century, de la Ministerul Culturii. Procedura de atribuire a fost publicată pe 30 ianuarie 2019.Zoom Production Media Services SRL a mai câştigat un contract de 54.620 lei, fără TVA, adică 11.000 euro pentru realizarea unui film documentar despre Primul Război Modial si Iasiul , capitala de război a României între 1916 -1918, de la Primăria Iaşi. La aceasi
competiţie s-au înscris mai multe firme.
Noul clip de promovare a României a fost prezentat aseară de ministru Turismului şi preluat astăzi de toate ministerele pe paginile de socializare.