Cum a tocat Guvernul 50 de mii de euro pe noul clip de promovare

Noul clip de promovare a României a costat 190.000 de lei, conform unui anunţ postat pesite-ul Ministerului Turismului. Licitaţia privea realizare a unui film publicitar de promovare turistică de 3 minute, precum şi a 3 spoturi/cut-uri de 10/15/30 secunde şi nu apare pe site-ul de licitaţii publice.
La licitaţie s-a înscris o singură firmă care a fost declarată câştigătoare Zoom Production Media Services SRL. Aceasta aparţine unui fost cameraman PROTV şi Antena 1, Bogdan Jujatu şi Violetei Jujatu a avut, în 2017, o cifră de afaceri de 213933 de lei şi un profit de 95617 lei.
Conform site-ului de licitaţii publice, firma a mai câştigat o procedură simplificată de 195.000 de lei pentru Servicii de productie de filme de informare i servicii de fotografiere în cadrul  proiectului CultPlatForm_21 – Danube Culture Platform – Creative Spaces of the 21st Century, de la Ministerul Culturii. Procedura de atribuire a fost publicată pe 30 ianuarie 2019.Zoom Production Media Services SRL a mai câştigat un contract de 54.620 lei, fără TVA, adică 11.000 euro pentru realizarea unui film documentar despre Primul Război Modial si Iasiul , capitala de război a României între 1916 -1918, de la Primăria Iaşi. La aceasi
competiţie s-au înscris mai multe firme.
Noul clip de promovare a României a fost prezentat aseară de ministru Turismului şi preluat astăzi de toate ministerele pe paginile de socializare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *