De ce EXATLON ROMÂNIA este emisiune de succes
De 10 săptămâni, 20 de concurenţi atrag milioane de telespectori într-un reality show lansat de postul TV Kanal D – EXATLON ROMÂNIA.
Emisiunea, bazată pe un format original turcesc, supune la probe sportive deopotrivă 10 vedete (Faimoşii) şi 10 oameni de rând (Războinicii), pentru a le testa pregătirea fizică, viteza de reacție și rezistența la stres.
EXATLON a înregistrat un succes răsunător în ţări din America Latină (Mexic şi Brazilia), dar şi în Tucia şi România.
Kanal D difuzează practic o emisiune care a devenit rapid un adevărat fenomen, urmărită de milioane de români, în special de publicul comercial.
Spre exemplu, la 10 zile de la lansare, pe data de 16 ianuarie 2018, pe publicul comercial, EXATLON ROMÂNIA a avut cea mai mare cotă de piață a vreunei emisiuni produsă de Kanal D din istoria stației. Tot în acea dată, postul a fost lider la orașe și la nivel național, cu cifre peste media sa obișnuită din prime-time.
De asemenea, Paginademedia.ro a prezentat periodic audienţele ediţiilor show-ului EXATLON ROMÂNIA, care au situat postul TV Kanal D lider de necontestat pe toate cele 3 target-uri măsurate: naţional, urban şi comercial, la o distanţă confortabilă de Pro TV (situat pe locul 2).
De ce EXATLON ROMÂNIA are succes?
Un posibil răspuns ni-l dă chiar Kanal D: “Exatlon înseamnă trăire, emoţie, bucurie, durere, forţă, dar în acelaşi timp este şi o lecţie de viaţă pentru tineri. Dorinta şi dragostea pentru sport este mai presus de toate, iar performanta cere sacrificii enorme”.
Poate că show-ul reuşeşte să transmită trăiri autentice, atât ale vedetelor cât şi ale oamenilor de rând, în condiţii extreme; surprinde ambiţii, reacţii la nervi dar şi fairness, gesturi de susţinere şi chiar idile între participanţi.
Poate că publicul român avea nevoie de o emisiune de divertisment mai curată, cu sport şi fără asistente semi-dezbrăcate, fără umor grosolan şi indecent, sau cu tragedii, amantlâcuri, violuri sau crime.
Sursa foto: www.heynwes.ro