Asociaţia Pro Infrastructură cere ministrului Transporturilor demiterea conducerii CNAIR

For the full year, it still expects to report an underlying result significantly below last year’s $3.1 billion, now forecasting a result below $1 billion, due to developments in the global economy, container freight rates and the oil price.

Asociaţia Pro Infrastructură cere ministrului Transporturilor demiterea conducerii CNAIR: „Închiderea” coridorului de autostradă Sibiu-Nădlac este amânată pe termen nedefinit

Asociaţia Pro Infrastructură solicită ministrului Transporturilor demiterea conducerii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), al cărei director este Ştefan Ioniţă, acuzând instituţia de „incompetenţă managerială”, potrivit unui mesaj transmis pe Facebook.

 

Potrivit Asociaţiei, CNAIR nu a reuşit să deschidă traficul „nici macăr pe segmente de drum noi, perfect circulabile, precum Autostrada A10 Sebeş-Turda loturile 3 şi 4, sau Varianta de Ocolire Caracal”. Excepţia face sectorul de 15 km dintre Dumbrava şi Margina dat în circulaţie pe 6 martie 2017, tronson care face parte din Autostrada A1 Lugoj-Deva care a fost finalizat în decembrie 2016.

„Mai mult decât atât, „închiderea” coridorului de autostradă Sibiu-Nădlac (A1) este şi ea amânată pe termen nedefinit datorită performanţelor dezastruoase în tratarea problemelor rămase pe secţiunea Lugoj-Deva. Deşi directorul general CNAIR Ştefan Ioniţă a promis în faţa Ministrului Transporturilor că în luna noiembrie cel târziu vor fi lansate la licitaţie tunelurile lipsă aferente lotului 2, acest lucru nu s-a întâmplat nici până acum. De asemenea, deschiderea în 2018 a lotului 3 al autostrăzii este pusă şi ea în pericol de faptul că actuala conducere a CNAIR refuză să plătească antreprenorului lucrările suplimentare executate prin realizarea descărcării (semi-nodului) de la Holdea”, se mai arată în mesajul publicat de Pro Infrastructură.

„Dezastrul continuă şi pe proiecte de variante de ocolire, unde contracte semnate de ani de zile şi anunţate că vor începe în acest an se amână pentru anii următori (centurile Satu Mare, Rădăuţi, Beiuş-Ştei), cele aflate în execuţie au bătut pasul pe loc (Târgu Jiu, Mihăileşti, Bucureşti, Tecuci), cele anunţate că vor fi deblocate au rămas la fel de blocate (Carei, Suceava, Iaşi), iar unele chiar fac paşi înapoi, spre reziliere (Târgu Mureş)”, avertizează Asociaţia.

SURSA: MEDIAFAX

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.