După „atacul” sarmalelor, iată cum poţi slăbi 4 kg într-o săptămână

Vin sărbătorile și, odată cu ele, vine și seria meselor festive care, în majoritatea cazurilor, nu trec fără a ne lăsa cu cel puţin unul-două kilograme în plus. Şi dacă aspectul fizic  nu vă afectează  într-o foarte mare măsură, stare dumneavoastră  de sănătate sigur nu vă este indiferentă, aşa că trebuie să intraţi la dietă imediat după “atacul” sarmalelor, adică după Crăciun și Revelion.

Monodieta  constituie un aliat de nădejde în aceste  zile, deoarece vă permite să pierdeţi destule kilograme într-un timp scurt şi, totodată, să  vă purificaţi organismul, eliminând  toxinele.  Evident, monodieta  nu se ţine pe  o perioadă lungă, deoarece  ea nu constituie un regim echilibrat dar, pentru  persoanele cu o sănătate bună  este ideală. Deci, veţi consuma un singur aliment. O variantă o constituie dieta  cu struguri. Timp  de  trei zile  ei vor   fi singurul dvs aliment. Strugurii pot fi înlocuiţi, în funcţie de  preferinţe, cu oricare alt aliment (babană, cartofi, orez etc,). Şi, nu  uitaţi!  Trebuie să  beţi foarte multă apă.  Astfel, în  doar şapte zile, veţi slăbi patru kilograme însă, dacă veţi reveni  la  excesele  alimentare ce  vă caracterizau,  veţi acumula   rapid cee ce aţi dat jos  sau chiar  ceva în plus.  Monodieta  este  recomandată doar persoanelor care au  câteva  kilograme în plus  peste normal.

Cui se recomandă monodieta

Corect  urmată, monodieta înlătură stresul  şi  vă relaxează.  În  special persoanele care au ceva  probleme cu  rinichii, care reţin lichidele în organism  şi cărora  l-i se umflă picioarele sau  le creşte tensiunea arterială pot  urma  cu succes monodieta.  De asemenea, fumătorii şi persoanele care  beau  multe băuturi alcoolice  au numai beneficiii de pe urma acestui tip de regim de dezintoxicare. Ei pot  mânca  două  tile doar   roşii  sau struguri.  Ficatul şi  rinichii sunt cele mai  solicitate organe în timpul monodietei deoarece toată munca pentru eliminarea toxinelor  cade în sarcina lor. Dacă  optaţi pentru  struguri, la micul dejun  trebui  să-i „preparaţi” sub formă de suc, la prânz  să mâncaţi un ciorchine  mare iar la cină,  suc  sau  struguri întregi. Când urmaţi un regim disociat pe bază de cartofi,   la micul dejun  trebuie să   beţi un suc natural de citrice şi  un cartof  fiert. La  prânz,  puteţi fierbe  cartofii (eventual îi condimentaţi)  sau  îi puteţi face piure  ori supă. Pentru  cină puteţi prepara cartofii sub orice formă, dar nu prăjiţi.

Când vorbim despre obezitate

Depăşirea greutăţii ideale cu peste 20%, este pusă pe seama ţesutului adipos şi nu pe creşterea masei musculare; depăşirea greutăţii cu 30 de kg înseamnă că persoana este supraponderală, în timp ce depăşirea greutăţii normale cu circa 40 de kg anunţă instalarea obezităţii blânde). Atunci când greutatea ideală este depăşită cu 50 kg se poate vorbi, cu siguranţă, de obezitate morbidă. Din nefericire, obezitatea reprezintă un factor de risc pentru afecţiunile cardiovasculare, diabetul zaharat, hipertensiunea arterială, dar şi pentru cancerul de prostată, de colon şi de vezică biliară. La ora actuală, peste trei milioane de români suferă de obezitate cu rată înaltă de morbiditate, în timp ce în jur de 5% dintre cazuri necesită tratament şi terapie urgente. Evident,  aceste persoane nu au  devenit obeze  în noaptea de Revelion, dar orice acumulare  de  kilograme în plus, nu constituie un  semn bun.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *