După mai bine de o lună, CNAS a reușit să repare sistemul cardului de săsănate

Începând de marţi, 6 august, a fost reluată funcţionarea Platformei Informatice a Asigurărilor de Sănătate (PIAS), anunţă Casa Naţională de Asigurări de Sănătate (CNAS), într-un comunicat de presă remis MEDIAFAX.

„În data de 1 august 2019, mare parte a problemelor PIAS a fost remediată de echipa mixtă formată din specialişti IT din sistemul de sănătate şi din partea partenerilor care au contribuit la punerea în funcţiune a sistemului informatic. Ulterior, echipa tehnică a intervenit punctual acolo unde au fost depistate probleme care au cauzat imposibilitatea raportărilor zilnice sau lunare. Menţionăm că, până la finalizarea unor contracte care să asigure mentenanţa pentru toate componentele PIAS, echipa mixtă de specialişti va continua operaţiunile de monitorizare şi consolidare ale PIAS”, precizează CNAS, în comunicatul de presă citat de Mediafax.

Procedurile de achiziţie a serviciilor de mentenanţă au fost elaborate şi urmează să fie demarate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *