Explicația Telekom după problemele din rețeaua de telecomunicații mobile

Probleme mari pentru clienţii celor de la Telekom care nu au putut efectua sau primi apeluri sau mesaje. Reţeaua a fost blocată pentru câteva ore în cursul zilei de luni (5 martie a.c.).

Reprezentanţii Telekom România au publicat pe pagina de Facebook a companiei, explicaţii cu privire la problemele survenite în reţea în decursul zilei de luni.

Ne pare rău pentru problemele tehnice de rețea survenite astăzi. Estimăm că problemele rețelei mobile vor fi remediate în această seară. Echipele noastre tehnice lucrează în continuare la rezolvarea lor. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă ținem la curent cu evoluția situației. Pe fondul unor disfuncționalități de natură tehnică, o parte dintre clienții Telekom pot întâmpina dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date mobile. Echipele noastre tehnice lucrează în acest moment pentru remedierea acestor disfuncționalități în cel mai scurt timp posibil. Ne cerem scuze pentru neplăcerile create și vă asigurăm că specialiștii noștri depun toate eforturile pentru restabilirea serviciilor la parametrii normali”, au transmis reprezentanţii Telekom România.

Telekom România a înregistrat venituri în valoare de 972 milioane de euro anul trecut, în scădere cu 1,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar EBITDA (profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere şi amortizare) a scăzut cu 5,1% până la 166 milioane euro, arata datele publicate joi, 22 februarie, de grupul german Deutsche Telekom.

Sursa foto: www.telekom.ro

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *