Panou publicitar al guvernului Viktor Orban care încurajează natalitatea a ajuns subiect de glume
În mai multe oraşe din Ungaria pot fi întâlnite pe stradă panouri publicitare care promovează valorile „familie tradiţionale” şi promit suport financiar soţilor tineri care sunt pregătiţi să devină părinţi, relatează The Guardian.
„Cuplurile tinere căsătorite primesc sprijin în timp ce aşteaptă un copil”, scrie pe afişul publicitar ilustrat cu doi tineri îmbrăţişaţi.
Perspicace, utilizatorii de pe reţelele de socializare din Ungaria au sesizat însă un detaliu frapant legat de cuplul „idilic”: cei doi tineri sunt nimeni alţii decât protagoniştii unui celebru meme – cel al „iubitului distras” – folosit în diverse butade pe tema infidelităţii.
Bannerul a folosit a fost una dintr-o serie de fotografii făcute de un fotograf din Barcelona, Antonio Guillem, unor modele în situații variate pentru a fi folosite în publicitate. Fotografia a devenit virală inițial cu titlul ”bărbat neloial mergând alături de iubita sa și uitându-se uluit la o altă fată atrăgătoare”.
Miercuri, site-ul de știri website.hu a luat la mișto guvernul pentru folosirea personajelor din meme-ul respectiv și a oferit opțiuni pentru mai multe postere pentru înfățișarea valorilor familiei, inclusiv imagini cu o pisică morocănoasă și a actorului Nicholas Cage.