Proiectul Strategiei de educaţie parentală, criticat de Academia Română
Conducerea Academiei Române a criticat Proiectul Strategiei de educație parentală pe care Ministerul Educaţiei l-a pus în dezbatere publică.
“Proiectul Ministerului Educaţiei Naţionale de legiferare a unui sistem de educaţie parentală fără niciun specific românesc, cu implicaţii enunţate explicit împotriva familiei tradiţionale, ca nucleu al vieţii sociale, culturale, morale şi creştine, milenare a românilor, presupune o educaţie uniformă a copiilor, fără diferenţe de sex, de particularităţi antropologice şi psihologice, de mediu comunitar (rural, urban), etnic. Proiectul echivalează cu o încercare, asemănătoare celor din statele cu regimuri totalitare internaţionaliste sau globaliste, de obţinere a ceea ce s-a numit mereu ‘omul nou’, fără familie, fără naţionalitate, fără ţară, fără identitate”, se precizează în comunicatul Academiei Române.